Translate

середа, 16 квітня 2014 р.

Безплатний Wi-Fi

В даний час створюється всеукраїнска мережа Wi-Fi - RODYNA Hot-Spot. Сайт знаходиться за адресою rodyna.net. В ній учасники діляться один з одним своїм домашнім Wi-Fi інтернетом. Розумію людей, у яких виникнуть наступні питання: "Чому я повинен це робити? Яка мені з цього користь? Чи не будуть зловживати люди (наприклад, сусіди) добротою і качати торентом за мій рахунок інформацію, знижуючи мою швидкість огляду сторінок в мережі?". Відповідаю. Я маю інтернет вдома, причому незапаролений давно. Його не шкода, адже тарифікація не помегабайтна, як колись. Але є одне "але". Бувають ситуації, коли сидиш в центрі Чернівців у дворі на лавочці, навколо тебе безпровідних точок доступу - 10, а то і 20. І всі під паролем. А тобі хочеться лише почитати новини, щоб вкоротати час, адже ти на когось тут чекаєш. Так і сидиш без діла, думаючи про можливості зламування мережі. З даної ситуації користь і випливає, адже така сітка дозволяє мати інформацію, нічого не "ламаючи". На рахунок зловживання скажу одне - такі люди є і будуть. Від цього ми нікуди не дінемось. Проте я б не назвав їхній вплив на мою і вашу швидкість завантаженняв настільки вагомою. До того ж, в налаштуваннях роутера є можливість обмеження віддачі, але для цього потрібно трішки почитати. До того ж, люди міняються з часом. Їм стає соромно, заздрісно, що хтось може, а я ні, тому початок буде найважчим. І я вірю, що від даної ініціативи всі лише виграють. Єднаймось!

Немає коментарів:

Дописати коментар