Translate

субота, 5 квітня 2014 р.

Доставка товару з Китаю

Із власного досвіду. Замовили дружині годинник на китайському сайті. В своїх контактних даних отримувача я вписав ім'я, індекс, місто, вулицю, номер будинку і номер мобільного телефону. Спочатку відслідковували його за треком, поки він не з'явився на території України. Зраділи, але він так і не прийшов. Через певний час я здійснив дзвінок у поштове відділення, яке обслуговує мою вулицю (мене туди перенаправили з іншого), де сказали, що посилка є. Я зрадів, взяв, про всяк випадок, гроші, і пішов туди. На питання "чому не доставили до верей?" отримав відповідь, що адреса вказана не повністю, а саме - відсутній номер квартири, також прізвище. До того ж, без паспорту вони мені посилку віддати не можуть, тому я був змушений вертатись за ним. Висновок: при заповненні своїх даних про місцезнаходження на сайті інтернет-магазину потрібно вказувати якомога детальнішу інформацію, в т.ч. номер квартири і прізвище.

Немає коментарів:

Дописати коментар