Translate

субота, 5 квітня 2014 р.

Наші думки

Звідки все взялось? Я серйозно! Звідки все матеріальне, що нас оточує?! З уяви. Саме там появилось перше колесо, спис, стілець і персональний комп'ютер. Щоб отримати - треба знати, як воно буде виглядати. Мова йде про наш розум. Ми протягом дня постійно мислимо і, точно не пам'ятаю, але здається 60 тис. думок на добу у нас з'являється. Усі думки формуються на основі того, що нас оточує, але те все - також колись було думками, себто інформацією в голові. Це безперевний потік вдосконалення ідей, наче снігова лавина. Від покоління до покоління. Ще один факт - ми мислимо словами! І формулювання, зазвичай, у нас негативні: "цього я не хочу", "мені мало того", "як прикро, що це сталось", "коли буде краще? (читай - тепер погано)" і т.п. Навіть такі думки "не все так погано", "нема чого хвилюватись", "у людей є й більші проблеми" формують на підсвідомості стимул до саме цих поганих слів. Наш несвідомий розум не "бачить" тієї частки "не". Йде акцент на факт - погано, проблеми, прикро, хвилювання і цей факт не варто недооцінювати. Я ще не навчився мислити позитивно, але вже шукаю в кожній ситуації плюси і позитив. Прикладом був один зимовий вечір, коли надворі був сильий мороз і я повертався додому пішки о 12:00 ночі. Відстань від дому була приблизно 2 км. Громадський транспорт не ходив. Я йшов і думав - невже все так погано? Ніч, мороз, довгий шлях... Але водночас почав помічати як милозвучно рипить сніг під ногами, як сніжинки виблискують під освітленням нічних ліхтарів, яке наздвичайно свіже зимове повітря, як самотньо і тихо в людному місці. І взагалі, як приємно знаходитись саме тут і тепер! Нема сумніву, що я хотів саме цього. І в житті ми хочемо саме того, що маємо, як парадоксально це б не звучало. :)

Немає коментарів:

Дописати коментар