Translate

пʼятниця, 25 квітня 2014 р.

Написання віршів

Більшість із нас вважає, що цією справою "повинні" займатись люди, які мають пряме відношення до літератури: письменники, журналісти, громадські діячі... Але водночас ми забуваємо про той факт, що кожен починав з малого: з першого куплету, рядка, першої рими. Ця справа, як виявилось, легша, ніж здається на перший погляд. Мені, наприклад, було достатньо прочитати один вірш, створений знайомою людиною, щоб зрозуміти, що я теж можу схоже написати. Робота зводилась до банального пошуку рими. В інтернеті тепер можна знайти їх безліч. Перші два рядки пишуться "від душі". Останнє слово в третьому рядку має римуватись з останнім в першому, а останнє в четвертому - з останнім в другому. Слова можна перебирати в думках, замінюючи початок, причому я це робив, для зручності, в алфавітному порядку. Зазвичай закінчення достатньо, щоб створити риму. Я впевнений, що після першого вдалого стовбчика майже в кожного відкриється "творче джерело", яке виплесне ще багато цікавих та милозвучних рядків. Звичайно, можливі корективи. І це добре, адже ви додаєте творінню більшої витонченості. Кому цікаво - може зайти на http://virshiprokohannya.jimdo.com та оцінити мої творчі здібності )

Немає коментарів:

Дописати коментар