Translate

неділя, 6 квітня 2014 р.

Файлообмінники

Одного разу близькі мені люди фотографували свято своїм цифровиком. Знято було фотографій більше, ніж на 300 Мб. Наступного вечора я був у них вдома і з'явилось бажання отримати знімки на свій комп, але жодного носія під рукою не знайшлось. Брати чужу флешку надовго не хотілось. По електронній пошті надсилати - можливо, але на це потрібно багато часу та зусиль, оскільки на поштовиках є обмеження по обсягу мегабайт, які можуть бути відправлені. Паралельно згадав, що є в мережі сайти, на які можна закинути файли великого розміру, щоб пізніше мати можливість їх скачати. Інтерфейс в них інуїтивно зрозумілий. Я скористався одним зі старих і надійних - dfiles.ru. Причому, скачувати інформацію може будь-хто з любої точки земної кулі, за умови, що в нього є посилання на даний файл. Оскільки у мене їх було багато - я створив архів з ними, щоб "залити", себто закинути на нього (файлообмінник) все одним файлом. В результаті чого отримав одну ссилку. Менше роботи і плутання. Заробіток на файлообмінниках - це вже зовсім інша тема і по ній в мережі можна знайти дуже багато інформації. Скажу лише одне - заробляти на них можна і я це перевірив на власному досвіді. Можливо, колись напишу про заробіток детальніше.

Немає коментарів:

Дописати коментар