Translate

пʼятниця, 4 квітня 2014 р.

Результати пошуку українською мовою

Чому я створив свій блог... З однієї прчини - допомогти комусь не "наступити на мої граблі", поділитись досвідом. Під час його написання у мене навіть не виникало питання про рейтинги і відвідуваність, але тепер я розумію, що на російській мові рейтинг був би набагато вищий, оскільки пошук в інтернеті на українській не дуже популярний. Я і сам часто-густо шукаю російською, щоб отримати більшу результативність, але про свій вибір не шкодую і вважаю, що наша мова заслуговує бути на тому самому рівні і вище. Українці теж шукають російською, оскільки "так заведено". Це в нашій свідомості. Ми не віримо, що отримаємо від гугла багато, але спробувати можна. Думаю, що таких, як я є ще багато і вірю, що з кожним днем укрнет розширюється в геометричній прогресії.

Немає коментарів:

Дописати коментар