Translate

четвер, 3 квітня 2014 р.

Одна шкарпетка

Є багато різних тез про те, що між ціною і цінністю надзвичайно велика різниця. Найбільш наочний приклад я отримав з книжки, яка має назву "Счастье в трудные времена" і хочу його в даному пості процитувати. Отже, це розповідь пана Адена, який під час навколосвітньої велосипедної подорожі ненадовго зупинився у східноафрикансьому селі, щоб допомогти їм збудувати пекарню. Далі йде пряма мова:
На побудову пекарні у нас пішло кілька місяців. Цеглини ми робили з перемелених термітників. Кожного дня нам приходили допомагати сільські діти. В жодного з них не було взуття, але один життєрадісний хлопчик завжди ходив в одній шкарпетці... без взуття - просто в шкарпетці. Йому було років десять.
Врешті-решт мене остаточно здолала цікавість я звернувся до нього.
- Розкажи мені про шкарпетку, в якій ти ввесь час ходиш.
- Мама мені її кожного дня пере, - гордо відповів він. - А я кожного дня її одягаю.
- Так, але чому ти завжди носиш лише одну?
Його, здається, здивувало моє дурне питання, але потім він усміхнувся і відповів:
- Тому, що у мене лише одна і є!

Тепер кожен з нас може зрозуміти яким скарбом може бути для людини "одна шкарпетка".

Немає коментарів:

Дописати коментар