Translate

четвер, 10 квітня 2014 р.

Із досвіду про пошук роботи

Вкінці 2013 року я опинився в ситуації, коли потрібно було шукати нову роботу. В обласному центрі її точно буде достатньо, - думав я. І це правда. Робота є, але скільки за це платять - зовсім інше питання. Здебільшого пропозиції звучать так - мінімалка + % від продаж, але якщо ви новачок в даній сфері, то і відсотки, відповідно, будуть мінімальні. Чесно кажучи, робота торговим представником - невдячна, оскільки твою працю об'єктивно оцінити ніхто не може. Не продав - погано працюєш і ніхто не бере до уваги кілометраж і кількість діалогів, здійснених за день. Іншою проблемою на робочому місці може стати ставлення начальства до підлеглих, особливо якщо працівники отримують фіксовану ставку. В таких ситуаціях не ставка міняється на більшу, як в цивілізованих країнах, а керівництво старається "втиснути" в людину якомога більше функцій. Все в одному, як то кажуть. Існують також своєрідні "піраміди". Вони публікують оголошення найрізноманітнішої тематики. Наприклад "експерт по кадрах", "офісний працівник" і т.д. Недавно в мене відбувся цікавий діалог з представницею такої фірми. Вони знайшли моє резюме в інтернеті і запропонували прийти на бзеплатний семінар. Я, як людина цікава, погодився. Пізніше мої плани змінились і я подзвонив до них з проханням призначити зустріч пізніше. На тому і зійшлись. Наступного дня, їдучи в маршрутці(!), отримав дзвінок від тієї ж працівниці. Нібито, я можу прийти на семінар, але вже за 250 грн. Я, звісно ж, відмовився, на що отримав неадекватну реакцію, а саме: "якщо вам не потрібні гроші - можете не йти!". Чужа людина розказує МЕНІ про те наскільки велика моя потреба в грошах... Нонсенс. Не виключаю, що ті люди, які зневірились в можливості знайти хорошу роботу, вірять подібним роботодавцям і це дуже сумно.

Немає коментарів:

Дописати коментар