Translate

вівторок, 8 квітня 2014 р.

"Сліпий" метод набору тексту

Часто чую питання - "як ти навчився набирати текст, не дивлячись на клавіатуру?". Відповідаю - елементарно, методом спроб і помилок. Тепер сама історія. Було це в класі 6 чи 7 і був тоді у мене Пентіум 100. Може, хто пам'ятає... Додому з англійської давали тексти, які потрібно було перекласти на українську. Дуже подобалось спостерігати, як машина це робить за лічені секунди. Також я помітив, що мій батько вміє набирати текст "десятипальцевим методом" і я вирішив, що "якщо зміг він - зможу і я". Саме у нього я дізнався про правильне розташування пальців. Кожна клавіша повинна натискатись якимось конкретним пальцем, щоб не було плутанини. Для навчання використовував різні клавітурні тренажери, але, на мою думку, їх можна використовувати лише напочатку, днів так 3-5 і то бігцем всю "клаву". Найцікавіше відбувається тоді, коли ти хочеш набрати якесь просте речення і не пам'ятаєш де знаходиться буква, піддивляєшся її, наступну, піддивляєшся майже кожну, але з часом пам'ять заповнюється ними і приходить відчуття задоволення від того, що кілька букв ти вже можеш набрати, не дивлячись, де вони. Потім все йде набагато простіше, швидше і легше. Як то кажуть, найскладніше - почати. І це правда!

Немає коментарів:

Дописати коментар