Translate

пʼятниця, 23 травня 2014 р.

Голосування

Почну з того, що голосування - це справа особиста, це вираження ставлення до певної персони або партії. Прізвищ називати не буду, але скажу, що багато людей голосують за певного кандидата на основі якихось не підтверджених чуток або на основі теорії приєднання до більшості. Це хибна позиція, адже та сама більшість може бути різною через дуже короткий проміжок часу. На минулих виборах президента в другому турі я не підтримав жодного кандидата і проголосував "проти всіх". Є багато таких, які засудять мій вчинок, але я вважаю, що вчинив правильно, бо якщо б так зробила більша половина людей, то були б повторні вибори і рейтинги були б інші. Тепер я підтримую кандидата, в перемогу якого мало вірю, але така ймовірність все ж є. І коли мене колись спитають чому я проголосував саме так, я не відповім "тому, що так робила більшість". Кожен з нас унікальний і це більше, ніж вибір людини - це вибір пріоритетів у житті.

Немає коментарів:

Дописати коментар