Translate

четвер, 1 травня 2014 р.

Тариф МТС

Завжди думав, що дзвінки з мого номеру МТС на інші номери цього ж оператора безкоштовні. Сьогодні переконався в протилежному. Помітив, що в мене на протязі дня всі дзвінки здійснювались лише на МТС, але гроші все-одно знято з рахунку. Це і дало поштовх до пошуку інформації. Мій тариф називається "Супер МТС 3D Нуль Український", але, проживаючи в місті Чернівці, я плачу за розмови з людьми в ньому в моїй ж мережі, оскільки він підключений на інші конкретно визначені області та населені пункти. Там живуть мої родичі і друзі. Банально, правда? Тариф влаштовує мене тим, що є безкоштовні хвилини, але про територіальний поділ чую вперше. На офсайті це підтверджується. Логіки не розумію і вважаю, що це не на руку людям, а отже і оператору.

Немає коментарів:

Дописати коментар