Translate

пʼятниця, 23 травня 2014 р.

Ревнощі

Слово, на жаль, знайоме всім нам. Не хочу видатись самонадіяним, самовпевненим і всезнаючим, та дане відчуття я відкидаю якомога сильніше з кожним днем. І ось чому. Давайте спитаємо самих себе звідки беруться ревнощі. Страх - єдина правильна відповідь. Ми боїмося отримати те, що для нас погано і акцентуємо на цьому увагу. Вам не здається, що безглуздо думати про те, чого б тобі не хотілось? Чи може ви часто думаєте про те, що не хочете захворіти? Ні! Ми налаштовуємо себе бути здоровими! І цей підхід дуже правильний. Як сказала Матір Тереза "Якщо мене покличуть на демонстрацію проти війни - я відмовлюсь, проте якщо запросять на мітинг за мир - я піду". Ця людина розуміла важливість формулювання позитивного мислення. Не можу сказати, що я не ревную повністю, але сьогодні це відчуття займає мізерний відсоток, оскільки я дякую Богу за те, що маю ким пишатись, кого любити і що мене оточують такі хороші люди...

Немає коментарів:

Дописати коментар