Translate

вівторок, 13 травня 2014 р.

Настанови собі

Був період, коли я активно читав книги по психології і в одній з них було достатньо детально описано як налаштувати себе на успіх. Там говорилось про те, що потрібно в стверджувальній формі придумати вислови про те, яким ви себе бачите в майбутньому, тобто якими ми хочемо стати. Для себе я визначив основні риси характеру, які бажав у собі розвивати і мої щоденні настанови починались так "я - (такий-то), я - (такий), я - ..." і т.д. Смішно? Спочатку я теж так вважав. Проте сьогодні, повторюючи собі в думках який я, я відчуваю підняття, піднесення, покращення настрою, оптимізм, хороші зрушення і все це тому, що я "брешу" самому собі. Але, як ми знаємо, внушання чогось тривалий час дає результат навіть якщо це не зовсім так. Тому раджу кожному "говорити" подумки те, яким ви є в майбутньому, причому лише в теперішньому часі, адже підсвідомість не відрізняє часів. Також не варто використовувати частку "не", адже за нею йде негатив, а ми налаштовуємо себе на результат. Іноді я шукаю причини чому я саме "такий" і, знаходячи підтвердження (навіть незначні), я радію, що це правда. )))

Немає коментарів:

Дописати коментар