Translate

неділя, 25 травня 2014 р.

Маніпулювання

Людьми можливо керувати і, як не дивно, для цього іноді потрібно зовсім мало. Гроші в цьому далеко не зайвий засіб. Але основа - знання. Нижченаведена історія є яскравим прикладом цього.

Одного разу фермеру похилого віку стали докучати сусідські хлопчаки. Вони облюбували для своїх гучних ігор галявину перед його будинком. Дитяча біганина і крики не давали фермеру спокою. Спочатку він по-хорошому просив хлопців забратися, потім взявся соромити, нарешті зайшовся гнівним криком. І все безрезультатно. Тоді він змінив тактику. Якось фермер люб'язно запросив хлопців на веранду, пригостив їх солодощами і сказав:"Я дуже радий, хлопчики, що ви граєтесь біля мого будинку. Мої діти давно виросли і роз'їхалися, і мені приємно дивитися на вас. Будь ласка, приходьте щодня. За це я буду платити кожному по 25 центів". Хлопчаки з ентузіазмом погодилися. Весь наступний день вони з реготом бігали по галявині, а ввечері кожен отримав зароблені гроші. І так повторювалося кілька днів. Але одного разу фермер знову скликав хлопців і сказав:"Справи мої йдуть погано і мені важко платити вам по 25 центів на день. Від завтрашнього дня ви будете отримувати по 15 центів". Хлопці побурчали, але наступного дня продовжили свої ігри. Та вже з меншим ентузіазмом. А ще через кілька днів фермер оголосив:"15 центів на день мені теж не осилити. Відзавтра будете отримувати по п'ять".- Ну вже ні, старий! - Обурилися хлопчаки . - За такі гроші сам бігай на своїй галявині! З того дня на фермі запанував спокій.

Немає коментарів:

Дописати коментар