Translate

понеділок, 6 липня 2015 р.

Ціна

На днях стався цікавий і пізнавальний випадок - мав розмову з одним спеціалістом, знавцем своєї справи, від якого мені була потрібна допомога. Не безкоштовно, як ви вже здогадались. І тоді я зробив помилку - спитав чи ця сума не буде більшою за ту, яку я вважав максимальною. А наступного дня мені була оголошена саме ця цифра. Чому? Тому, що, по його словах, ми про неї вже домовились, хоча я навіть уяви не мав про кінцевий результат. Мій співбесідник розцінив моє питання як готовність заплатити і навіть більше... Він вважав, що я пропоную(!) таку ціну. В моїй ж свідомості вона була максимумом. А для нього, скоріш за все - середньою або "точкою відліку". Я дав можливість собою маніпулювати, мені нікуди було діватись, адже робота зроблена, вартість "обговорена" і я загнав себе в глухий кут. Так в житті буває...

Немає коментарів:

Дописати коментар