Translate

понеділок, 31 березня 2014 р.

Як кинути палити?

Одне слово - захотіти. Поясню чому. Я палив пів свого життя. Із 30 років - 15. Одніє пачки на день іноді невистачало. Спроб кинути було мінімум 4. Та... Розкажу про останню, яка відбулась 2 роки тому, може більше. Думаю, що даний спосіб підійде більше для чоловіків, оскільки мною в той час керувало бажання довести комусь щось. А тепер детальніше. Мій колега по роботі, якому вже за 55 сказав, що під час посту не буде палити. Піст тривав десь 2 місяці. І я подумав "якщо людина із більшим стажем паління може просто так втриматись від нього на такий термін, то невже мені слабо?" І я вирішив, що можу. Нікому не кажучи, я дійшов визначеного терміну без цигарок. Всі думали, що це моя "наступна невдала спроба", але в той день я зрозумів, що 2 місяці обмежень ось так тепер сісти і перекреслити - безглуздо. Так і почався мій здоровий спосіб життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар