Translate

понеділок, 31 березня 2014 р.

Як схуднути?

На цю тему в інтернеті банерів, напевне, безліч. Проте... Відповідь банальна. Її я отримав від свого друга. Він, жартома, сказав, що знає класну дієту. Я спитав "яку?" Він відповів "називається Надо меньше жрать..." Так, це жарт, але, як відомо, в кожному жарті є частина жарту). Також на думку прийшли фото голодомору, де від людей мало що залишилось через відсутність їжі як такої. Тоді я важив 92 кг. За пів року, обмежуючи себе в їжі я скинув 20 кг. Варто зауважити, що обмежував я себе лише в кількості, а не в асортименті. Я їв усе підряд, але "половинку" моєї попередньої норми. Плюсом також стало те, що споживання їжі почало приносити більше задоволення, яке я, як і більшість, почав з часом втрачати.

Немає коментарів:

Дописати коментар