Translate

неділя, 19 жовтня 2014 р.

Воля вибору

Воля - це щастя! Не буду писати про безліч обмежень, які ми щоденно собі створюємо на свідомому і підсвідомому рівні. Це неможливо, те неможливо... І так в більшості випадків. Але що було б з вами якщо б я стверджував що яблука можуть падати в небо? Задумайтесь на хвильку і ви зрозумієте, що все залежить від обставин, що навіть така безглузда умова можлива. А тепер про вибір. В дану мить я пишу свою статтю, але можу займатись читанням книги, переглядом фільму і масою інших занять. Я розумію, що вибираю те, що приносить мені більше насолоди. Спочатку у мене було відчуття провини перед собою і суспільством, адже не так просто бути егоїстом, проте егоїстична поведінка не містить в собі нічого поганого по відношенню до оточуючих, якщо це не впливає на них безпосередньо якимось чином. Робити те, що хочеться - ось що важливо в житті. Дехто скаже "це неможливо", "є обов'язки". Так, є. Але ті люди, що говорять про обов'язки не допускають, що обов'язки можуть приносити задоволення. Можна з насолодою займатись прибиранням, уявляючи чистоту, яка буде вкінці, можна творити заради когось і робити це щиро, щоб відчути вдячність і насолодитись нею. Ми так багато можемо... І цей факт тішить.

Немає коментарів:

Дописати коментар