Translate

неділя, 28 вересня 2014 р.

Зайві гроші

Подивіться в свій гаманець. Скільки там? Не стільки, скільки хотілось би. Але правда в тому, що там рівно стільки, скільки ви здатні втримати. Мені і по сьогоднішній день важко змиритись з тим, що я різними шляхами стараюсь позбутись тих грошей, які приходять до мене не заплановано. Вони ніби мішають мені бути собою попереднім, тим ким я звик бути все життя. Вони заставляють мене більше думати, бути більш відповідальним, приймати важливіші рішення і тоді я починаю їх витрачати. Це може бути будь-що, але так чи інакше через певний відрізок часу я помічаю, що мої грошові "запаси" не збільшуються, а стоять на місці. В книгах цей процес називають неспроможністю прийняти більше. Ми віддаємо гроші іншим людям, бо вони комусь "більш потрібні", купуємо те, що ніколи б не купили за відсутності даних коштів. Це важко усвідомити, але я вірю, що побороти даний психологічний бар'єр можливо.

Немає коментарів:

Дописати коментар