Translate

понеділок, 9 червня 2014 р.

Пісня, записана перед улюбленою

Ті, хто очікував аналіз змісту, не отримають його. Річ піде про підсвідоме психологічне ставлення. Конкретніше. В дитинстві я слухав на аудіокасетах пісні, які були записані в певному порядку. Кнопки Next Track не було. Зате була улюблена пісня. Також була та, яка записана перед нею. Очікуючи улюблену, я якось спеціально недолюблював попередню. Чому? Тому, що вона забирала час, який я міг витратити на прослуховування кращої. Дехто скаже "можна перемотати". Згідний, можна, але тоді пропадає зміст взагалі записувати ще щось, крім однієї найулюбленішої. Я чекав з нетерпінням закінчення Previous Track, але тепер розумію, що це ставлення було нав'язане мені самим собою. І воно далеко не відповідає дійсності, адже смаки змінюються. Цікаво у скількох людей ще подібне було...

Немає коментарів:

Дописати коментар